lördag 3 januari 2009

Watski2star med Rabalder














Delmål Nr:1 2009
Nu så är det klart med teamet för watski2star
Owe Johansson "Birdie Owe" är nu klar för denna utmaning och detta är en mycket erfaren seglare som vi alla vet.
Vi kommer att göra vårt bästa för att mäta våra krafter i detta stora starka startfält!


Kan bara hoppas på Dehler vindar som passar vår Dehler 34 DD båt.


Återkommer med en del information om vårat upplägg när det närmar sig start.


Här så välkommnas Owe ombord//

5 kommentarer:

  1. Grattis till en riktigt kompetent besättningsmedlem. Du tömmer väl båten på "småkrafs" helt denna gång?

    SvaraRadera
  2. Hej, Kjell!
    Kul med din Blogg.
    Intressant Gotland R. beskrivningen.
    En helt annan fråga 116? Hur kan du ha fått det numret i seglet? Har du samma skrovnummer som står instämplat i aktern?
    Vi se´s 27 maj...
    StefanK
    www.dehlerdoris.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Hej Stefan
    Tack, jag skapade denna blogg för att samla lite info om segligarna med Dehler 34an,
    Jo jag undrar som du hur ditt nummer är lägre än mitt, bak på styrbords ackter och i mina papper står det DEDEH67116K506, samt i mina papper står det köp nummer 670-116.

    Kjelle

    SvaraRadera
  4. Fin sida och lycka till med seglingar.

    SvaraRadera
  5. Kjell!
    Hör av dig om W2SB 2010.
    Jag har ny mailadress;
    stefan.kindeborg(Q)gmail.com
    Ska vi hitta på något kul i Oxelösund innan start? Vi är ju 28 Dehlerseglare... :-)
    StefanK

    SvaraRadera